EELISA Knowledge Bites – Mit EELISA zu Innovation in und durch Bildung

„EELISA Knowledge Bites“ ist eine Online-Veranstaltungsreihe, bei der Expert*innen aus den verschiedenen EELISA-Universitäten Einblicke in Themen geben, die für den Aufbau, das Wachstum und die Lehre in EELISA Communities von Bedeutung sind. Sie richtet sich also in erster Linie an Community-Mitglieder und diejenigen, die daran interessiert sind, welche zu werden. Aber natürlich sind „EELISA Knowledge Bites“ auch offen für alle, die sich für Bildungsthemen interessieren, von MOOCs über CDIO-Projekte bis hin zu Unternehmens-Kooperationen und Vieles mehr.

Wir treffen uns alle zwei Wochen freitags online um 12:00 Uhr (MEZ), so dass Sie während der Knowledge Bites ein echtes Mittagessen (Bites) zu sich nehmen können und danach die Möglichkeit haben, sich an einer offenen Diskussion zu beteiligen.

Nächste EELISA Knowledge Bites:

• 10.12.2021: How to implement CDIO projects? | Juan Manuel Muñoz Guijosa & Andrés Diaz Lantada (UPM)
  • 14.01.2021: Cooperative Education | Tamás Lovas (BME)

Belgeiten Sie EELISA auf dieser innovativen Bildungsreise. Wir freuen uns auf Sie! Alle Informationen und Registrierung unter: https://eelisa.eu/eelisa-knowledge-bites-an-online-series-to-feed-minds-and-souls/

EELISA Knowledge Bites – Ready to foster innovation in and by education with EELISA?

“EELISA Knowledge Bites” is an online event series, where experts from the different EELISA universities give talks on topics that matter when building, growing and teaching in  EELISA Communities. So it is primarily targeting at Community members and those who are interested in becoming one. But of course it is also open for anyone who is interested in educational topics ranging from MOOCs over CDIO projects to business related projects and more.

EELISA friends and supporters will meet online every two weeks on Fridays and provide training and learning sessions in a relaxed manner. We will always start at 12:00 (CET) so you can have actual lunch (bites) during the Knowledge Bites and afterwards have the chance to get engaged in an open discussion.

Next EELISA Knowledge Bites:

• 14.01.2021: Cooperative Education | Tamás Lovas (BME)

Join EELISA on this innovative educational journey We look forward to seeing you! All information here: https://eelisa.eu/eelisa-knowledge-bites-an-online-series-to-feed-minds-and-souls/